MECH: pouzdro pro vedeni vrtaku do plexiskla ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 1 16:56:35 CEST 2013

Dobrý den,

Vrták se ohřívá nejenom bočním třením o pouzdro, ale i třením při vrtání
do materiálu. A to se bude přenášet i k pouzdru. Jedině, že by to
chladil kapalinou. Plexisklu stačí malá teplota, aby změklo tak, že v
něm pouzdro nebude držet.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip