Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Úterý Říjen 1 12:20:59 CEST 2013

SOT23-5 az SOxx lze pouzit i bez tistaku, formou vzdusne motaze zalite
treba do boku vodici listy toho meho slepiciho dverniho vytahu.
 Na takove ty domaci kusovky pro sousedy se to obcas hodi.
Jinak proti QFN nic nemam, dokonce je preferuji pred LQFN. BGA se vyhybam,
ne ze bych to neumel zapajet ale na dvovrstvem tiskaku je problem vytahnout
vyvody ven.
Mimochdem, prijde mi, ze u BGA je vetsi  pakarna pridelat 64vyvodovy IC nez
1000 vyvodovy.