RE: Sušička prádla s tepelným čerpadlem

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Listopad 30 22:04:41 CET 2013

Kdyby to bylo idealni (perpetum mobile), tak nemusi. Teply vzduch preda sve teplo vode v pradlu, ktera ho premeni na vyparne teplo, zkondenzuje na vyparniku a tim mu preda teplo, a ten jim zase za odmenu ohreje chladic od ktereho se ohriva vzduch na pradlo.

Jenze Karnotuv cyklus idealni z principu byt nemuze, takze z toho do mistnosti odchazi prave to teplo timto cyklem zmarene. Bude to ale o hodne mene nez v pripade, ze by se teplo uvnitr takhle nerecyklovalo.

Jakub Serych