[OT] Hadanka z elektroprumyslu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Listopad 30 21:00:55 CET 2013

> Zdravim o vikendu,
>
> Uhadne nekdo k cemu se pouziva "Guaa pool Junior" v elektroprumyslu?
> Tady je na obrazku: http://imgur.com/LgjFSOQ
>
> Uz nazev je celkem vtipny, vyuziti vas ale asi hodne prekvapi :-)

Zdravím,
  mne překvapuje i něco jiného - na etiketě je napsáno "Bezchlórová
dezinfekce bazénové vody", ale účinnou látkou je dle téže etikety
N-alkyl (C12-C16) (benzyl) dimethylamonium chlorid a polyhexamethylenguanidin
hydrochlorid. Tak je tam ten chlór, nebo není ? Jasně, voda nebude asi tím
chlórem smrdět, jako by tam bylo volné Cl2, ale psát, že to je bezchlórové,
to už je skoro stejný nesmysl jako je "suché víno", které přesto z té
flašky teče a nesype se a není přitom ani tvořeno bezvodým alkoholem, což by
možná atribut "suchosti" pak sneslo :-) (pro svá zjištění ohledně GUAA jsem
si vygooglil jinou, lepší etiketu).
  Ovšem k čemu používat dezinficiens v elektroprůmyslu, tak to tedy nevím :-).

  Zdraví Pavel