OT: Mereni teploty notebooku DELL E6410

Sobota Listopad 30 20:25:49 CET 2013

Ja mam E6400 a kdysi se mi vetrak zanesl jemnym chlupatym prachem jak jsem
ho tahal porad v batuzku. Rozebrat (jde to snadno), vyluxovat od vetsich
kousku a pak vyfoukat se zablokovanym vetrakem od jemneho prachu, pripadne
uchostourem dopucovat, chcete-li.
Taky jsem si kdysi nainstaloval CoreTemp ktery mi na taskbaru ukazuje
teplotu obou jader. Mam taky W7x64, ale uz si nepamatuju, jestli to s
podpisem plasilo nebo ne. Pri bezne praci se teplota pohybuje okolo 40-45°C,
nekdy vyleze a drzi se okolo 60, ptal jsem se jednou opravare, pry to je
uplne normalni.

D.O.