Re: Sušička prádla s tepelným čerpadlem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Listopad 30 18:33:02 CET 2013

Od te doby co mame susicku se minimalizoval proces zvany zehleni. To je
druhy nejvetsi prinos oproti procesu s medenym vodicem. A castecne prispiva
i tomu nejvetsimu prinuso: spokojena manzelka. Na kosile do obleku to neni
a ne nektere "svine" jak jim rika manzelka taky ne. ale pokud vlastnite
kvalitni kosile/trika a po vysusesni je nenechate v susicce, tak nejsou
treba zehlit.
Takze ja si nemohu susicku vynachvalit. Manzelka je spokojena, ma mene
prace s pradlem a o to vice casu venuje mne. Takze z meho pohledu
fantasticka investice takova susicka. Pro setrive: cast spotreby susicky je
kompenzovana spotrebou zehlicky + lahvinkou dobreho vina, ktere si k tomu
zehleni ma polovicka otevirala.
Ale pozor, ne kazda susicka pry udela stejnou sluzbu. Hlavne mi bylo
doporuceno (uzivatelem) obloukem se vyhnout storji "pracka+susicka" v
jednom. Pry to sice blbe pere, ale o to hur susi a je to pak
"nevyzehlitelne".
Marek