Re: OT: Re: Sušička prádla s tepelným čerpadlem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Listopad 30 18:25:46 CET 2013

Ja mam na balkone na tieto ucely natiahnuty opticky kabel s priemerom
plasta 2,8mm. Jadro je obycajne singlemodove, ale draha polovicka sa
nestazovala na horsie susiace vlastnosti ani u predoslej verzie s
multimodovym optickym vlaknom. Konce kabla nemam konektorovane ani
inak terminovane, zda sa, ze to nema zasadny vplyv na susenia pradla.
Vnutri kablu su (myslim) kevlarove vlakna, takze sa casom tak lahko nevytaha.

Som s tymto riesenim pomerne spokojny.