Sušička prádla s tepelným čerpadlem

Holas holas na holas.info
Sobota Listopad 30 17:13:11 CET 2013

Pripojku na odpad vody do kanalizace kondenzacni susicky maji. Ma dne
susicky je nadoba na kondenzat, ktery vyteka z kondenzacniho vymeniku.
Cerpadelko ovladane plovakem obcas tento kondenzat odcerpa hadickou asi
o prumeru 10mm do horni vyjimatelne nadoby (vetsinou podlouhly suplik).
Tato hadicka ma na zadni strane spojku a tam se da prepojit normalne do
odpadu.
Teplo pro tepelne cerpadlo se bere z okruhu chlazeni kondenzatoru,
protoze tam je vzduch z mistnosti pomerne intenzivne ohrivan (teplota
vnitrniho okruhu susicky je odhaduji okolo 50st.) a v klasicke susicce
se vraci ohraty zpet do mistnosti. Vsechna energie, kterou susicka
spotrebuje se premeni na teplo, ktere topi do mistnosti. Takze u susicky
s tepelnym cerpadlem bude susicka jenom topit min.

Bobes