Mereni teploty notebooku DELL E6410

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Listopad 30 10:41:21 CET 2013

Jednak určitě do všemožných senzorů uvidí tisíckrát líp Linux, takže doporučuji třeba nějaké Live CDčko s Ubuntu, nainstalovat balíčky pro senzory a kochat se.
A za druhé zkuste vzít dobrý silný vysavač a pořádně vysát všechny mřížky chlazení (ideální je, když dokážete tahem luxu roztočit vnitřní ventilátorky na otáčky, že máte pocit, že notebook každou chvíli vzlétne). Pokud nedošlo k úniku chladícího média v heatpipách (což je taky poměrně častá závada), většinou to výrazně pomůže a notebook chladí zas jak za mlada.

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Saturday, November 30, 2013 10:28 AM
To: HW konference
Subject: OT: Mereni teploty notebooku DELL E6410

Dobrý den,
mám pocit, že mi u mého notebooku DELL E6410 nefunguje správně
chlazení. Ventilátor je buď vypnutý a nebo velmi hlučný.
Na http://www.diefer.de/i8kfan/ jsem našel nějakou rutinu na měření teploty
a ovladani ventilátoru, ale moje Windows7-64 vyžadují digitálně podepsaný
ovladač, který na tom webu není.
Můžete mi nějak poradit jak postupovat při analýze problému ?

--
Zdravi
Jirka OK1MWW