Inicializace AVR ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 29 13:24:57 CET 2013

Stavy již byly zodpovězeny, takže jen k časům:

Rychlost inicializace závisí na nastavení fuse bitů. Možnosti jsou 0, 4 a 65
ms.  Není-li krystal a je-li dobrý náběh napájení, je možno nastavit na
ihned.

PH

From: <Cihak na dkv.cd.cz>
Po delší době zase něco navrhuji s procesorem a mám jeden zcela začátečnický
dotaz. Co se děje na portech procesoru AVR (např ATMEGA16) po zapnutí
procesoru než stihnu nastavit stavy jednotlivých portů programem ? Vůbec
nestojím o to, aby mi to při startu zacvakalo relátky. A jak dlouho to trvá
než se spustí můj program ? Pokud jde o mS nemá smysl to řešit. Je mi jasné
že to záleží na kmitočtu hodin. Jde mi o řádovou představu.

Pamatuji se, že jsem s tím míval problémy kdysi u procesorů 2051 a tam to
relátky zacvakat stihlo. Proto se ptám.