Inicializace AVR ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 29 11:48:34 CET 2013

Po resete su otocene na vstup (t.j. vysoka impedancia), a to asynchronne
(t.j. nemusia ist hodiny). Vynimkou je ATMega128 v rezime ATMega103 (a
samozrejme aj ATMega103 ;-) ); mozno su aj nejake ine vynimky, ale
ATMega16 to nie je. Presnejsie povedane, vynimkou aj u ATMega16 su JTAG
piny, ak je JTAG povolene.

Inak spravna odpoved na tuto otazku je RTFM, je to tam pri popise portov
jasne napisane... ;-)

U klasickej '51 (a AT80C2051 je v tomto ohlade klasicky) su porty po resete
v 1, a reset je synchronny, t.j. kym nenabehnu hodiny a neurobia aspon 24
cyklov, tak je vystup v nahodnom stave. Ak Vam cvakali relatka pri resete,
znamenalo to zly hardwarovy navrh ktory s tymto nepocital.

wek