Jaký pořídit RLC - AVR tester?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 29 09:29:52 CET 2013

Mam uz ten merak taky, pokud tam pripojite kvalitni elyt, ukaze _nekdy_
opravdu 0.
U me treba 1200M/25V NIPPON   ukazuje 0,0 az  0,03 Ohmu.
Ale vetsinou je ESR nenulovy 0,01-0,8  pri mensich kapacitach roste i na
vetsi hodnoty.
Jedna se o tester, testuje to. Mereni nizkych impedanci neni uplne
trivialni, v kazdem pripade spatny kond s tim zmerite.
Je treba pri mereni vychazet i z tabulky:
http://avrtester.tode.cz/upload/tabulka-ESR.pdf
Nejake poznatky a pokec k tomu jsem dal sem:
http://ok1mhk.blogspot.cz/2013/11/univerzalni-tester-elektronickych.html

JaKub