OT: Remanentní magnetismus

Čtvrtek Listopad 28 15:12:06 CET 2013

Viděl jsem dokonce návod na odmagnetování magnetofonové hlavy tím, že se
k ní připojí nabitý kondenzátor. Považoval jsem to za úplnou ptákovonu
(že se ještě víc zmagnetuje), ale tvrdili mi že to funguje. Kondenzátor
s indukčností tlumeně dokmitává a tím se hlava odmagnetuje. Třeba to
tady funguje podobně.

Anděl