Programovatelna termostaticka hlavice a otevrene okno

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 28 10:28:36 CET 2013

Zas tak hrozný to nastavení opravdu není. Přečetl jsem si návod, abych
tušil, co která položka v menu dělá. Naprogramovat jeden den zabere cca
minutu, dá se takto naprogramovat po dni, pracovní týden nebo celý týden,
takže to jde docela rychle.