Pokojová televizní anténa.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 27 15:36:39 CET 2013

Dobrý den,

Tu první anténu jsem měl doma chvíli také. Kus drátu bez zesilovače hrál
pomalu líp. Uvnitř tišťák se dvěma tranzistory, napatlané tak, že že to
nesplňovalo absolutně žádné VF zásady. Potenciometr v sérii s napájecím
konektorem. Naštěstí se mi ji podařilo na Aukru prodat. Myslím, že
jakákoliv jiná anténa bude lepší

S pozdravem,

--
  Aleš Filip