objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Listopad 27 14:44:43 CET 2013

Dobrý den,

kdysi dávno jsme měli na objednávkách větu "Při nedodržení dodacího termínu
objednávka pozbývá platnosti". Jednou se mi to vyplatilo, protože jsem na
základě toho vrátil 5 počítačů HP s tiskárnou, cca za 300.000,- (Bylo to
kolem roku 1992).

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827