objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Michal Krestan krestan na hw.cz
Středa Listopad 27 14:24:15 CET 2013

Zacina to byt trochu zmatene, podmina dodani byla od data objednani
splnena do 3 mesicu, ale cely problem je v tom, ze nikdo u nich
nekomunikoval a po mesici a pul prislo potvrzeni, ze zbozi dodaji v
terminu (tj. 3 mesice po objednani). Tohle mi neprijde moc normalni.
Kdekoliv cokoliv objednavam, tak prijde automaticky potvrzeni a pripadne
chodi jeste update stavu objednavky, tady nic. Jak mam pak vedet, jestli
si tam nekdo vubec ten muj mail precetl? To mam kazdemu porad volat a
prosit ho, at mi neco doda?

Michal