objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Listopad 27 14:20:28 CET 2013

Původní zpráva ze dne 27.11.2013 od Michal Krestan:

> Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost, kterou mam s
> nakupem u Arrow v CR.

Já jsem si 17.8.2001 u HW.CZ objednal kablík s platbou předem,
okamžitě jsem provedl úhradu.

Nic se nedělo, tak jsem se 21.8.2001 dotázal, kdy zaregistrujete
platbu. Dostal jsem informaci, že platba přišla a příležitostně mi
zboží pošlete.

Po dalším týdnu mi bylo divné, že ta příležitost ještě nenastala, tak
jsem se 27.8.2001 zeptal, kdy budete zboží odesílat. Následující den
jsem dostal odpověď, že zásilky odesíláte 1x týdně a já jsem zvolil
nějaké pomalé doručení s malým dopravným, tak musím čekat, jinak jsem
měl zvolit urgentní zásilku. Ale že už je prý moje zásilka připravena
k expedici.

Když 4.9.2001 ještě zásilka nepřišla, zeptal jsem se, kdy asi tak tedy
půjdete na tu poštu. Zde e-mailová komunikace končí. Zřejmě potom už
ta zásilka konečně přišla.

Byl to jeden kablík k mobilnímu telefonu, celková částka 550 Kč. Také
jsem objednávku nezrušil, přestože jsem si mezitím ten kablík objednal
také úplně. Ten přišel obratem a měl jsem potom dva. Nezrušil jsem
objednávku ne proto, že jsem vám ji předem zaplatil, ale jednoduše
proto, že mi to přišlo nefér. Takové věci nedělám.

Tak to jen aby řeč nestála. Je to už sice 12 let, ale pořád si to
pamatuji :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem