objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Středa Listopad 27 14:12:07 CET 2013

No, není to napsané úplně jasně, ale dopředu byla jasná dodací doba 3
měsíce. Cca měsíc a půl od objednávky přišlo potvrzení s dodacím termínem o
něco málo kratším než 3 měsíce (předpokládám od objednání), tj. termín
dodrželi. Nebo ne?

P.K.