objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Michal Krestan krestan na hw.cz
Středa Listopad 27 14:09:48 CET 2013

Ano, to mate pravdu, ale komunikace probehla tako - z nasi strany
poptavka, odpoved prisla ze dodani je 3 mesice. Z nasi strany nasledne
odeslano, ze objednavame, ale musi na 100% dodrzet termin dodani. Dale
uz zadna odpoved. Komunikace Arrow je obecne dost slaba, cokoliv
poptavame u vice dodavatelu, tak bezne Arrow prijde jako uplne posledni
a to jeste s velkym zpozdenim. Obchodni oddeleni u nich je zrejmne jen
preposilac mailu bez toho, aby mel nejaky blizsi vztah k zakaznikovi.
Bezne ocekavam, co dela dalsich 99% dodavatelu, ze po objednani dostanu
potvrzeni, jinak nepovazuji objednavku za existujici. Jelikoz nam slo o
velice kritickou zakazku, tak pro me tento dodavatel svoji komunikaci
ztratil duveru a uz jsem se radeji ani dal neptal, kdyz jsem mel vetsi
jistotu jinde. Je na tom neco divneho? U me, kdyz nekdo neco objedna,
tak to take potvrdim, kdyz to trva dele, udrzuju se zakaznikem kontakt,
atd...

Michal