objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Středa Listopad 27 13:06:50 CET 2013

Když je pro mě termín kritický a nepřišlo potvrzení objednávky, vyžádám si
ho extra. Třeba tam zavolám a ověřím si, jestli ji přijali apod.

Na co že má dodavatel upozornit? Že zboží, které jste si objednal, je pro
vás? Nejde vůbec o to, jestli se to musí vyrobit nebo jenom někde nakoupit.
I velkoobchod bude mít jistě velkou radost, že mu tam zůstal nějaký ležák,
co si zákazník neodebral, protože si to mezitím koupil jinde...

P.K.