objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Michal Krestan krestan na hw.cz
Středa Listopad 27 12:52:56 CET 2013


Jo, to chapu, ale kdyz Arrow je dodavatel, kteremu zadam objednavku, 
nikdo mi ji nepotvrdi, nikdo ani nezavola, nebo neposle email, kdyz 
predem vi, ze termin dodani je pro nas naprosto kriticky, tak co pak s 
tim? Mam snad cekat, nez nekdo po meisici a pul mi nahodou posle email, 
ze zbozi je objednano a bude dodano? Predpokladam, ze kazda objednavka 
by mela byt radne potvrzena. Ja chcel vse zrusit jeste dostatecne 
predem, cca mesic pred planovanym terminem dodani. Kdyz se jedna o 
zbozi, ktere by se melo vyrabet jen pro me, tak na to ma dodavatel 
upozornit, ze je to nevratne, ma potvrdit objednavku, chtit pripadne 
zalohu, atd...

Michal


Dne 11/27/2013 12:45 PM, Pavel Kadečka napsal(a):
> Nějak úplně nechápu sled událostí. IMHO je v případě, že chci zrušit 
> objedávku na místě nějaké zrušení objednávky. Nejlíp asi písemně s 
> telefonickým ověřením nebo naopak telefonicky požádat o zrušení a když 
> mi potvrdí, že to jde, poslat e-mail, například.
>
> Pokud si něco objednám a pak ještě jinde, pro jistotu, nemůžu si pak 
> vybrat, komu zaplatím a na koho udělám dlouhý nos. Představte si sebe 
> na místě dodavatele, někdo si u vás objedná, vy sám to musíte objednat 
> u velkoobchodu / výrobce, musíte zboží odebrat, zaplatit a dodat 
> vašemu zákazníkovi... a ten vám najednou řekne, že už to nechce, 
> přitom výroba už běží, peníze už tečou...
>
> P.K.
>
>
> Dne 27. listopadu 2013 12:39 Michal Krestan <krestan na hw.cz 
> <mailto:krestan na hw.cz>> napsal(a):
>
>
>     Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost, kterou mam s
>     nakupem u Arrow v CR. U teto spolecnosti jsem poptaval jednu vec,
>     na kterou byl prilis dlouhy termin dodani (3 mesice). S terminem
>     se nedalo nic delat, tak jsem nakonec toto akceptoval s tim, ze
>     musi dodrzet termin dodani. Od teto spolecnosti nebyla zadna
>     komunikace a az za vic jak mesic a pul mi prislo potvrzeni zmena
>     objednavky s terminem dodani o neco malo kratsim, nez 3 mesice.
>     Jelikoz jsem nemohl cekat a zduvodu nekomunikace Arrow jsem jim
>     neveril, ze termin dodrzi, nechal jsem si vse dodat od jineho
>     dodavatele za cenu nekolika nasobne vetsi, ale jine reseni nebylo.
>     Arrow mi zaslal potvrzeni terminu dodani a jelikoz jsem zbozi uz
>     mel od jinud, pozadal jsem je o zruseni objednavky. Jejich odpoved
>     byla jednoducha, ze to proste zrusit nejde. Zbozi nikde nebylo v
>     potvrzeni oznaceno, ze je nevratne a misto toho tato spolecnost
>     jednoduse i pres moji zadost na zruseni zbozi dodala, u nas ho
>     nekdo prijal a ted prisla i faktura. Je nejaka moznost se proti
>     tomuto branit, kdyz jsem jim opakovane rikal, ze zbozi nechci
>     jeste pred dodanim? Vysledek je, ted u nas mame zbozi, ktere nikdo
>     nechce zpet, ale mame i fakturu, kterou po nas nekdo bude chtit
>     zaplatit ze neco, co nechceme.
>
>     Michal
>
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20131127/338e6968/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list