objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Michal Krestan krestan na hw.cz
Středa Listopad 27 12:39:50 CET 2013

Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost, kterou mam s nakupem
u Arrow v CR. U teto spolecnosti jsem poptaval jednu vec, na kterou byl
prilis dlouhy termin dodani (3 mesice). S terminem se nedalo nic delat,
tak jsem nakonec toto akceptoval s tim, ze musi dodrzet termin dodani.
Od teto spolecnosti nebyla zadna komunikace a az za vic jak mesic a pul
mi prislo potvrzeni zmena objednavky s terminem dodani o neco malo
kratsim, nez 3 mesice. Jelikoz jsem nemohl cekat a zduvodu nekomunikace
Arrow jsem jim neveril, ze termin dodrzi, nechal jsem si vse dodat od
jineho dodavatele za cenu nekolika nasobne vetsi, ale jine reseni
nebylo. Arrow mi zaslal potvrzeni terminu dodani a jelikoz jsem zbozi uz
mel od jinud, pozadal jsem je o zruseni objednavky. Jejich odpoved byla
jednoducha, ze to proste zrusit nejde. Zbozi nikde nebylo v potvrzeni
oznaceno, ze je nevratne a misto toho tato spolecnost jednoduse i pres
moji zadost na zruseni zbozi dodala, u nas ho nekdo prijal a ted prisla
i faktura. Je nejaka moznost se proti tomuto branit, kdyz jsem jim
opakovane rikal, ze zbozi nechci jeste pred dodanim? Vysledek je, ted u
nas mame zbozi, ktere nikdo nechce zpet, ale mame i fakturu, kterou po
nas nekdo bude chtit zaplatit ze neco, co nechceme.

Michal