OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 27 10:44:50 CET 2013

 27.11.2013, 10:35:23

Kdysi pod DOSem jsem pouzival program  X(PLORE) a ten byl moc fajn.
Existuje i wokeni verze, mela by se nachazet na http://online.sfsu.edu/~meredith,
ale neni tak uplne zadarmo a ani mi k srdci neprirostla tak jako ta
DOSovska verze.
Jako kalkulacku mam "AllerCalc" od allersoftu. Mysoidni tlacitka se
tomu daji vypnout, takze zbude jen okno pro psani vyrazu.
To prvni ma po instalaci cca 5 MB, to druhe 0,6.
Dulezite funkce si ale budete muset, eventualne zjistit sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz