OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 27 10:42:54 CET 2013

Dobry den,

este nezabudnite, ze dobra kalkulacka by mala mat tlacitko reset... To pre
pripad, ked sa vo vasom okoli objavi megahertzova patogenna zona a Vasa
inak funkcna kalkulacka sa z nevysvetlitelnych dovodov zasekne... A pomoze
len ten reset alebo vybrat  baterky. Pripadne odlozenie do suflika a
pouzivanie tej v PC. Ale to ste asi nechcel pocut.

A.

Dňa 27. novembra 2013 10:19, Jozef Racek <jozef_racek na tempest.sk>napísal(-a):