OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Listopad 27 10:19:27 CET 2013

Dakujem vsetkym za nazory.

Som zastancom kalkulaciek ako _samostatnych_ zariadeni.
V mnohych pripadoch siaham po kalkulacke, napriek tomu, ze mam zapnuty
PC, notebook, telefon s androidom a kalkulackami,
kalkulacku na klavesovej skratke, alebo "bc -l" v CLI...

Ozajstne tlacitka kalkulacky bez triafania sa mysou na spravne
"tlacitka", bez prechytavania medzi klavesnicou a mysou, maju svoje caro
aj ergonomiu.
telefony, tablety, ... pokladam za nudzovku. Ak chcem robit nieco
serioznejsie, tak vzdy siahnem po fyzickej kalkulacke.

Dodo