OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Středa Listopad 27 10:18:06 CET 2013

Dle meho nazoru je velky rozdil v pohodlnosti ovladat normalni
kalkulacku popsanymi tlacitky nez virtualni klikanim mysi (klavesove
zkratky, pokud uz nejake ma, si nejsem schopny zapamatovat). Vyjimkou
snad muze virtualni kalkulacka byt, pokud nekomu staci funkce dostupne
na numerickem bloku.
Dokazu si predstavit pouziti nejakeho vypocetniho programu, kam je mozne
zadavat vyrazy z klavesnice (kalkulacka s prikazovou radkou bez nutnosti
klikani). Zatim jsem na zadny rozumny jeste nenarazil... (aby to nebyl
moloch, aby se dal efektivne pouzivat a mel pro me dulezite funkce)

Hynek