OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 27 10:04:03 CET 2013

 27.11.2013, 9:56:44

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jaroslav Kotlaba napsal:

> Já jsem se dost divil kolegům co mají na stole počítač a když potřebují něco spočítat,
> hrábnou do šuplete a vytáhnou kalkulačku - proti gustu žádný dišputát. Já mám
> na displeji zástupce pro spuštění kalkulačky co je součástí woken.
Ja se zase divim, ze nekdo ten MS zmetek je ochoten pouzivat ;-)

> Jinak se daly stáhnout do počítače simulátory některých kalkulaček, ale nevím, jak
> ty simulace byly reálné.
PC je neco jineho, ma jine moznosti i jiny zpusob prace. Simulace
nejake klasicke kalkulacky na PC, to je jako ridit auto praskanim
oprati.

> Co takhle podívat se po nějakém tabletu, určitě tam nějakou kalkulačku taky bude mít.
 Tak on tablet, je v porovnani s beznou skolni kalkulackou, o rad
 drazsi, o pul radu tezsi a ma o nekolik radu mensi zivotnost baterek