kde na levne dps

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Listopad 26 23:24:49 CET 2013

On 11/26/2013 02:14 PM, Draček Fráček wrote:
> Super. Kdyz jste narazil na rozfrezovavani penalizovanych desek, vim, ze
> v podminkach to je zakazano, ale nevite zda se to tyka i ne zcela
> rozfrezovanych ?
> Rekneme ze do 100x100 vlozime dve penalizovane desky 49x100 a mezi ne
> bychom chteli v te stovkove hrane vyfrezovat dva 35mm sloty, tak ze by
> deska byla 10mm pak 35mm vyfrezovany slot, 10mm deska a opet 35mm
> vyfrezovano anakonec 10mm slot.

Zdravim,

ochota drazkovat sa mi zda byt zavisla podla ochoty pool servisu.

Ked v Itead zvysili postovne, skusal som Seed (ktory zda sa pouziva
rovnake pravidla, a mozno aj dodavatela), ale posledne mi odmietli
rozfrezovat DPS bez upozornenia a poslali iba ciastocne pouzitelne
dosky, ktore boli navrhnute ako lamacie uzivatelom na 1/3, 2/3 a 3/3
podla typu krabicky. Vysvetlovanie nepomohlo.

U Itead vlani robili prototyp s lamacimi drazkami, kde jedna cast
bola spinany zdroj, dalsia bola LDO, a posledna cast bola samotny
prototyp. Frezovanie bolo urobene bez problemov.

L.