ochranne zariadenia na komplexnych cievkach

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Listopad 26 18:30:58 CET 2013

Ako cloveku na Farnelli pomoze sporadicka dvojriadkova technicka
informacia v zlej slovencine, ked ho to v konecnom dosledku navedie na
x-stranovy datasheet v anglictine?
Chapem ze komplexne cievky maju datasheet len 10-stranovy, ale trebars
vnorene mikroovladace pokojne aj 1000-stranovy.