ochranne zariadenia na komplexnych cievkach

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 26 17:51:58 CET 2013

A, tak to zase nie. Tipujem, ze tu SK cast spravuje pol az jeden cloveka,
ktory na taketo nieco bude mat minimalny dosah. Moznoze to priamo on
generuje za pomoci gugl translejtora, na pokyn vyssich miest, takze by som
priamo jemu robil pakaren.

Mna by len zaujimalo, ci naozaj ma niekto zaujem o odborne informacie v
slovencine (prip. cestine, madarcine, estoncine, atd.) aj za cenu takto
mizerneho prekladu. Lebo sa mi nechce verit, ze by to Farnell robil len
tak z vlastnej iniciativy.

wek