kde na levne dps

Úterý Listopad 26 14:14:43 CET 2013

Super. Kdyz jste narazil na rozfrezovavani penalizovanych desek, vim, ze v
podminkach to je zakazano, ale nevite zda se to tyka i ne zcela
rozfrezovanych ?
Rekneme ze do 100x100 vlozime dve penalizovane desky 49x100 a mezi ne
bychom chteli v te stovkove hrane vyfrezovat dva 35mm sloty, tak ze by
deska byla 10mm pak 35mm vyfrezovany slot, 10mm deska a opet 35mm
vyfrezovano anakonec 10mm slot.

Nevite zda umi tenting via ?
http://www.pcbuniverse.com/pcbu-tech-tips.php?a=5