Mouser

Úterý Listopad 26 11:34:58 CET 2013

V CR je to vice mene stejne, i kdyz uz se mi parkrat slalo, ze u nejakych
polozek mi mousel neumel dat cenu jaka byla na webu mauser, ale rozdil v
cene byl v radu centu a tak jsme to neresil.

Kdybych chtel 100ks PIC16F1503 zavolam do TME ci ECOMU a nechanm je
vycenit, soro jiste by Mouser bez problemu podlezli.