Rekonstrukce bytu - predpisy

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Listopad 24 18:36:30 CET 2013

Na nasi desce se da nastavit maximalni odber, predpokladam ze rozhodi pwm
mezi jednotlive plotynky, pripadne nepusti vsechny na nastaveny vykon.
Dela se to nejakou silenou kombinaci ovladacich tlacitek. Podle me by to
mohla umet temer kazda.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: 24. listopadu 2013 18:19
To: HW-news
Subject: Re: Rekonstrukce bytu - predpisy

Těch 7 kW je patrně příkon při všech plotýnkách na max. Pokud není cílem
snažení naplnit kuchyň párou, nepředpokládal bych problémy. Dokonce bych se
nedivil, kdyby to fungovalo na 3x10.

PH

From: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz> Jak se divám varná indukcni
deska má příkon 7kW. Bude stacit 3x 16A?
Mora ma indukcni desku na dve faze. Treti faze by potom slouzila pro troubu.
Ale i tak by to nebylo na velke vyskakovani. Behem vareni by se nesmelo
zehlit, prat.