Zaludna otazka pro zdejci programatory

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Listopad 24 17:49:49 CET 2013

> podla charakteru otazky tipujem ze ju polozil velmi mlady clovek. V tomto
> pripade je zachadzanie do filozofickej roviny skor kontraproduktivne :-)

Tomu mlademu cloveku *mozna* postaci, ze promenna je -- v programatorskem
kontextu -- kus pameti.

Velmi pekna odpoved je od PaTrola, podle me moc konkretni, ale libi se mi.

Jinak, komu pripada, ze obe odpovedi pouze odkazuji na synonyma bez
pridane hodnoty, pro toho jsem se pokusil to trochu rozvest. Neni to quli
planemu mlaceni drzkou, ale proto, ze mne osobne pohled na digitalni
automat (obsahujici pocitace) jako na system, mineno v uzsim smyslu teorie
dynamickych systemu, nesmirne pomohl, otevrel oci a dost mi pomaha, ano,
kupodivu i v praxi. A protoze vim o vic lidech, ktere tento jednotici
pohled obohatil, pridal jsem to k odpovedi.

Jinak -- ja jsem treba lama v mikrovlnach a kategorii "mlady", aspon co do
schopnosti se rychle ucit, jsem uz davno opustil. Nicmene ptam se zrovna
takovymi dotazy, nedavno na rezonator, pred tim cca rokem zas na
oscilator... A tesi me ty male, zacatecnicke krucky. Z odpovedi si taky
vybiram, co je na me moc, co je mimo a co se mi zrovna strefilo do chuti.

Tak snad to nebyla takova chyba.
ZdraviM.P.