Re: Oprava monitoru- kondenzátory

Neděle Listopad 24 13:35:29 CET 2013

U C do spinanych zdroju jde o Max ripple current a co nejnizsi ESR. dejte
tam co nejvetsi C na dane napeti s co nejnizsim ESR. 680uF/25V YXG tam
ocividne nestacily :-) tzn bud pouzijte neco jako
http://www.ebay.com/itm/8-pcs-Rubycon-YXG-Series-25V-1000UF-Japan-High-ripple-Low-Impedance-Capacitor-/301002768335?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item461529bfcf
nebo cokoliv z rady LXZ od Nippon
http://www.ebay.com/itm/5pcs-LXZ-25V2200UF-high-frequency-electrolytic-capacitor-12-5x35mm-105C-/141123026074?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20db967c9a
Na deskach zdroju v monitorech byva dost mista a tak tam obcas i navrtam
dalsi diry a pridam dalsi C snizi se tim ripple current a tim zivotnost
pouzitych C.
Martin