Zaludna otazka pro zdejci programatory

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Listopad 24 13:08:46 CET 2013

> ty by si bol vyborny ucitel :-) Z rovnakeho dovodu sa moj sef stazuje ze ho
> uz nikde nepozyvaju prednasat :-)

No, zatim muzes zkusit prekonat mou trislovnou odpoved, pokud se Ti to
nelibi.

Zbytek je pro zaludnosti hledajici lidi, kteri maji problem s pojmem
pamet. Myslim, ze zrovna pamet je mnohem mene jasny pojem, nez treba
cislo a cas, ktere dal nepitvam. Mozna vstup a vystup by staly za dalsi
rozbor, ale pockal bych, az kam to bude tlacit puvodni tazatel ;-)

MP