Zapojení servomotoru

Neděle Listopad 24 08:09:36 CET 2013

Dobré ránko,

	moc děkuji, to je přesně ono. Já jsem včera našla jiné zapojení,
pokusy, ale toto je lepší, motor se rozbíhá ochotněji a také nedělá
takový hluk. Že je jedno vinutí rozdělené, to by mne tedy opravdu
nenapadlo, ale budu si to pamatovat a raději si to snad i někam napíšu.

	Musela jsem to hnedka zkusit, hnedka po snídani :-)

	Saša Svobodová