Zapojení servomotoru

Sobota Listopad 23 21:48:23 CET 2013

Hezký večer,

	když já hrozně nerada píšu do firem, nebo tam dokonce volám, protože si
většinou myslí, že si z nich dělám srandu.

	Raději jsem udělala pokus a došla jsem k těmto závěrům:

- motorek je funkční
- motorek má dvě pomocná vinutí, jedno pro každý směr točení
- motorek se dá reverzovat i přehozením fáze na jednom vinutí, ale točí
se pak neochotně a dost vrčí
- motorek se při chodu docela zahřívá ačkoli odebírá jmenovitý proud
- motorek se nehodí na pohon větráku, protože hlučí
- motorek potřebuje v pomocné fázi minimálně 1uF lépe 3 uF
- motorek asi ještě bude čekat na nějaké využití

	Saša Svobodová