Balícky z Cíny

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Sobota Listopad 23 09:39:56 CET 2013

Ja ji mam u mBank stale a funguje to. U mKonta mam kartu na takove bezne
pouzivani jako platby u obchodniku a vybery z bankomatu, a na uctu eMax
mam druhou kartu. Vzdy tam prevedu jen castku co chci platit a zaplatim
ji touto kartou.
Bud jim napiste, aby Vam poslali kartu znovu, nebo zalozte novy eMax a
vyzadejte kartu. Nic to nestoji.

Martin Hanek