Re: Balícky z Cíny

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Listopad 23 00:14:38 CET 2013

Mam od RB internetovou kartu, na ktere se da nastavit autozamek priplatbe
nad nejaky limit,.
Jenze kdyz se takhle zamkne tak za odemceni chteji zas nejaky sestak...
Nevyhoda je, ze ucet od RB neni zadara. Uz taky koukam okolo kam utect.
Ale multimena na jednom cisle uctu a to zamykani mi vyhovuje a jinde jsem
na to nenarazil...

PK