Re: Balícky z Cíny

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 22 23:41:08 CET 2013

 22.11.2013, 23:29:30

Ja mam vetsinu penez na tom sporicim uctu, ke kteremu neni karta, a na
beznem s kartou normalne jen nejakou tu tisicovku. Samozrejme zakazane
precerpani uctu. V pripade potreby vetsi platby nebo vyberu hotovosti,
si potrebnou castku prevedu. Ten prevod mezi ucty je online, takze to
nijak neomezuje.
Pri rozumnem vyberu tech, kde jsem ochoten kartou platit, je sance
vyluxovani uctu mala, pravdepodobnost uspesne reklamace u banky taky
neni nulova a prinejhorsim, ztrata par tisic neni fatalni.
Proste, pro mne prijatelny kompromis, mezi bezpecnosti a pohodlim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz