RE: Balícky z Cíny

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 22 21:37:26 CET 2013

Ta platba kartou má proti PayPalu nevýhodu nejen ve sdělení čísla karty, ale
hlavně PayPal poskytuje ochranu kupujícím. Aliexpress to taky slibuje, ale v
praxi to moc nefunguje.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Robert
Baranka
Sent: Friday, November 22, 2013 8:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Balícky z Cíny

Moja skusenost z tejto jesene je tiez meskajuca :-)

1. Objednane a zaplatene 2.9., 3.9. odoslane. 8.10. pisem predajcovi, ze
zatial nic nedorazilo (kazdych 10 dni sa pytal, ci uz dorazila, asi nejaky
automat...), 13.10. ponukol opatovne zaslanie (aj vratenie penazi), 15.10.
poslal druhu zasielku. 24.10. dorazila jedna obalka, 29.10 druha obalka :-),
teda ide to aj rychlejsie... zaplatil som mu aj za druhu zasielku.
2. Objednane a zaplatene 6.10., 8.10. (na obalke 12.10) odoslane s poznamkou
"Notice:The paralysis of Hongkong Post has recently led to the delay of
parcel delivery time to most countries.Hope you can be more patient!" 18.11.

informujem predajcu (naco sa pytal?), ze este nic neprislo a na druhy den
som mal obalku doma :-o

Tuto jesen mi ale meskaju snad vsetky zasielky z ciny, ebay, aliexpress,
plosaky, aj ked tie dosli najrychlejsie.
A pre pana Koci-ho, z aliexpressu mi doteraz doslo vsetko v poriadku, ale
objednavam malo a prevazne drobnosti, nikdy som si neobjednaval nic znackove
tak neviem, ako je to s falzifikatmi, bez mucenia sa priznavam, ze som si
objednal kopiu znameho LA a dosla plne funkcna kopia LA. Vyhoda aliexpressu
je tracking number, nevyhodou je platba kartou.

Robo