Re: Balícky z Cíny

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Listopad 22 20:58:58 CET 2013

Moja skusenost z tejto jesene je tiez meskajuca :-)

1. Objednane a zaplatene 2.9., 3.9. odoslane. 8.10. pisem predajcovi, ze
zatial nic nedorazilo (kazdych 10 dni sa pytal, ci uz dorazila, asi nejaky
automat...), 13.10. ponukol opatovne zaslanie (aj vratenie penazi), 15.10.
poslal druhu zasielku. 24.10. dorazila jedna obalka, 29.10 druha obalka :-),
teda ide to aj rychlejsie... zaplatil som mu aj za druhu zasielku.
2. Objednane a zaplatene 6.10., 8.10. (na obalke 12.10) odoslane s poznamkou
"Notice:The paralysis of Hongkong Post has recently led to the delay of
parcel delivery time to most countries.Hope you can be more patient!" 18.11.
informujem predajcu (naco sa pytal?), ze este nic neprislo a na druhy den
som mal obalku doma :-o

Tuto jesen mi ale meskaju snad vsetky zasielky z ciny, ebay, aliexpress,
plosaky, aj ked tie dosli najrychlejsie.
A pre pana Koci-ho, z aliexpressu mi doteraz doslo vsetko v poriadku, ale
objednavam malo a prevazne drobnosti, nikdy som si neobjednaval nic znackove
tak neviem, ako je to s falzifikatmi, bez mucenia sa priznavam, ze som si
objednal kopiu znameho LA a dosla plne funkcna kopia LA. Vyhoda aliexpressu
je tracking number, nevyhodou je platba kartou.

Robo

PS Zaujmave je, ze pri spoplatnenom postovnom z iteadstudia som mal na
krabici 000.00 "ypsilonov" a za free shipping zaplatil predajca 7.23 juanu,
co by bolo skoro euro, pri objednavke za 3,41$ (2,52?). Alebo ten udaj na
obalke co sa podoba cene znamena nieco ine?