Rekonstrukce bytu - predpisy

Radek Babis r na babis.cz
Pátek Listopad 22 16:58:22 CET 2013

Já bych volil určitě indukční varnou desku. Údržba je velice
snadná, protože vlastní deska nehřeje tak se na ni nic
nepřipaluje a řekl bych že to bude i efektivnější vaření než na
plynu.
Problém máme jen s pánví wok. Špatně se na indukci prohřívá a
nějaký dražší (lepší?) typ pánve jsme zatím nekoupili.

Radek