Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Pátek Listopad 22 14:01:37 CET 2013

http://www.amazon.de/6000mAh-Externer-Batterie-Ladeger%C3%A4t-Hideaway/dp/B00CEZJT2E/ref=sr_1_83?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1385125047&sr=1-83&keywords=externer+akku

Šel jsem raději dolu s kapacitou ale vzal kvalitu a hlavně netahám s sebou
a nemotám kabel!
Tahle přidaná hodnota se ale asi naplno docení až při používání..

Jinak pro srovnání nabiju s tím 2x Nexus4 čili velký smartphone..