Termistory budenie Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 22 09:54:17 CET 2013

Myslim si, ze to bude skor tym, co dotycnemu dovolia napisat. Ono ked idete
nieco zverejnit, tak aj to podlieha vystupnej kontrole a cenzure obsahu.
Preto, aby si clovek urobil trochu lepsi prehlad, treba precitat app od co
najvacsieho poctu vyrobcov.

A.