Rekonstrukce bytu - predpisy

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Listopad 22 06:29:02 CET 2013

Jen pár pro a proti:
1.Plyn ano, maso pečené v plynové troubě je jiná chuť , oheň je oheň. Rychlejší odezva při regulaci vařiče. Teda pokud nemáte indukci. Sklokeramika nevím, nikdy jsem ji neměl.
Na plynu uvaříte i když nejde proud. Otázkou je jak často tato situace vznikne.
Proti: cukroví v plynové troubě téměř nejde, nebo jen s omezeními. To samé piškoty, bábovky. Ale pokud si na bábovku nepotrpíte nebo ji donese tchyně.....
Plyn je levnější, zatím, a asi i bude.
2. (20cm půdorysně) Ale není to jen o zásuvkách, ale i o svítidlech....Řeší to zóny, lze to najít a nastudovat, chce to znát konkrétní situaci.
Případně provést analýzu rizik. Typický příklad je zásuvka vedle pisoáru....
3. Záleží na dispozici bytu, zda je možno chránič nahodit i poslepu. Osobně jsem pro jeden chránič na celej objekt. Ale nesmíte ho mít přístupnej jako já. Venku, kolem celýho baráku, potmě, ve sněhu, v pyžamu je fakt lahůdka. Spíš bych se zaměřil na to udělat zásuvku pro lednici případně mrazák mimo chránič. (hrozba vysokých škod).
Pavel Glajc