Rekonstrukce bytu - predpisy

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Listopad 22 00:05:48 CET 2013

Zdravim
1) urcite , ja mam 50A , elektricky sporak/troubu, ale nikdy nevite co
bude vyhodnejsi a jaxe bude vyvijet politicka a ekonomicka situace CR
;-), kdo by rekl , ze cena uhli pujde diky novym loziskum bridlicneho
plynu dolu.  Navic pokud je vyluka na vedeni, pripadne havarie na VNN
tak je to neprijemne kdyz manzelka neuvari.
2) je to tochu komplikovanejsi a z hlavy si to nepamatuji, protoze jsem
se s tim setkal jen na prvnim skoleni , je to rozdeleno na 4 zony a
jeste dle druhu pouzitych komponent v koupelne treba hlavic (fixni, ci
na hadici)
Popsano je to treba zde
http://fei1.vsb.cz/kat420/vyuka/Bakalarske/prednasky/pred_ZEP/KOUPELNY.pdf
3) to je otazka jak velky byt mate, pokud  kapsa dovoli, rozdelil bych,
koupelna 100%,  dal bych zvlast detsky pokoj pokud jej mate , nebo spolu
s koupelnou. Dle meho nazoru si myslim,z e to neni striktne vyzadovano,
ale je lepsi v pripade vybaveni chranice svitit alespon v jedne
mistnosti , ackoliv nam se to v dome jeste nestalo a na zahradu
pouzivame benzinovou pilu i sekacku.
Nicmene pokud si vzpominam na me experimenty v mladi,tak by se chranic
hodne zapotil ;-)

LK