Termistory budenie Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 22:51:30 CET 2013

Dňa 21. novembra 2013 22:44, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):

> Ajajaj... :-)

> Aha, rozumiem.

> Ano. Analog, Linear a Maxim - trojia s podobnym obchodnym modelom -
> unikatne analogove obvody pre velmi konkretne aplikacie, ale ani jeden z
> nich nie je lacny.

Aj vy, myslim tym firmu, si nechate za svoje knowhow zaplatit... Ale fakt
je ten, ze tie obvody od vsetkych troch su ozaj dobre.

A.